Salopetele sinistre pe care frații Pavăl, de la Dedeman, au plătit o avere la COSR. Echipamentul României pentru Jocurile Olimpice a fost achitat de miliardarii din Bacău

„Team Romania” se pregăteşte pentru Jocurile Olimpice de la Paris 2024. Acum, COSR se află în etapa alegerii vestimentaţiei pentru sportivii care vor reprezenta ţara noastră în Franţa.

Într-o ședință desfășurată recent la Izvorani, membrii Comitetului Executiv au asistat la o sesiune de prezentare cu circuit închis a setului de echipament. Surpriză însă! Ţinutele au născut mari controverse interne legate de estetica ridicolă și de materialele folosite.

Dedeman ar fi plătit 100.000 de euro

Colecţia prezentată la Izvorani este pe diferite nuanțe de galben, mai intens sau mai pal, cu modele de pantaloni, fuste și geci, plus sandale încălțate peste ciorapi, conform unei fotografii obţinute în exclusivitate de sportpesurse.ro.

”Jalnic! Niște salopete de șantier. Zici că erau niște nepalezi care căutau o pâine prin România”, a comentat un martor ocular la festivitate. Echipamentul, în valoare de circa 100.000 euro, ar fi fost achitat de firma Dedeman, sponsorul principal al COSR.

Vestimentaţia, fabricată la Pandora din Focșani

Costumaţia controversată cu care sportivii noştri ar urma să se deplaseze la Paris a fost produsă la fabrica Pandora din Focșani. Compania vrânceană, cu 1.200 de salariați, se află pe lista de furnizori și pentru Hugo Boss sau Fast Retailing (Uniqlo).

Reprezentanţii companiei, care au fost şi ei prezenţi la lansarea de la Izvorani, au refuzat să facă orice comentarii pe tema echipamentului.

”Nu vă pot da niciun fel de detalii. Îmi pare rău! După ce COSR va lansa în mod oficial ținuta respectivă, voi putea avea și eu un punct de vedere”, a spus Dorel Simiz, unul dintre acţionari.

De design-ul uniformelor s-ar fi ocupat Brandient, compania care, în parteneriat cu COSR, a lansat la sfârșitul anului trecut și noul logo al Comitetului Olimpic. Identitatea vizuală a TEAM România are elemente preluate din ia românească din Coloana Infinitului a lui Constantin Brâncuși.

La prezentarea siglei, realizată în noiembrie 2023, Aneta Bogdan, co-fondator Brandient, a anunțat că întreaga campanie cu COSR, care cuprinde și pachetul de echipament, a făcut-o cu titlu pro-bono. Informații deținute însă de sportpesurse.ro arată că COSR ar fi făcut, totuși, plăți directe către Brandient pentru aceste servicii!

Dana Budeanu a izbucnit în râs

Designer-ul Dana Budeanu a izbucnit în râs când a văzut cum arată echipamentul „Team Romania” pentru Jocurile Olimpice de la Paris 2024.

”Acestea sunt costumele sportivilor români care participă la Jocurile Olimpice de la Paris! Nu, nu e caterincă! După o viață de muncă, fără copilărie, fără nopți și fără zile, ROMÂNIA îi trimite la Paris ca pe niște măscărici! Desculți, în sandale de turist cu borsete și-n ciorapi, sportivii pleacă în niște mușamale luate de pe tarabă!”, a spus Dana Budeanu.

Și a continuat: ”Ce e, mă, cu voi, mă? Le făceam eu MOCA, mă! 150 de mii de euro și ăia plătiți de Dedeman pentru asemenea orori? Au venit treningurile cu autocaru’ din Turcia în ’90? Cum este posibil, măi, neterminaților, mă? Zici că-s de căpătat și s-au îmbrăcat de la vecinii cu frați mai mari! Cine a putut crea așa mizerii? Zici că suntem la prezentarea noului lot de pui de la Crevedia!”.

Mihai Covaliu spune că echipamentul ar putea fi modificat

Mihai Covaliu, preşedintele COSR, a reacţionat pentru Sport pe Surse, pe marginea acestui subiect.

„Aceasta nu a fost o prezentare oficială, ci una preliminară în faţa Comitetului Executiv al COSR. Prezentarea oficială a echipamentului va avea loc la o dată pe care urmează s-o anunţăm.

Noi acum facem doar paşii normali, iar lucrurile le vom anunţa oficial când totul va fi gata. Procedura este în lucru, iar aceste ţinute urmează să fie prezentate şi oficial.

La acţiunea care a avut loc, au fost prezentate pentru a fi date în lucru. Sigur, la ţinutele finale pot apărea mici modificări, de genul… poate că pantalonul e mai larg şi s-ar putea face mai slim… Lucrurile sunt în derulare, nu este gata această colecţie.

(n.r. – Cine s-a ocupat de design?) Este o colaborare între mai multe entităţi, e un proiect în derulare. Logo-ul comercial al COSR, care a fost deja lansat, va sta la baza acestei colecţii. Vor fi elemente care se vor regăsi în proiect.

Repet, vom organiza o conferinţă de presă şi un eveniment oficial, unde vom oferi toate detaliile. Nimeni nu doreşte să ascundă nimic„, a afirmat Mihai Covaliu, preşedinte COSR.

Distribuie

Urmărește-ne pe

Ultima oră
Cele mai citite

Articole Similare