Conflictul dintre Generația de Aur și FRF, dus la următorul nivel: „Nu avem bilete la EURO!”

Odată cu lansarea filmului despre „Generația de Aur”, care a avut avanpremiera miercuri seară, dar și în contextul în care în curând, pe 25 mai, va avea loc pe Arena Națională un meci demonstrativ în care ea va intra pentru ultima dată pe teren în această formulă, s-au generat niște tensiuni destul de mari între componenții acestei echipei legendare din istoria fotbalului românesc și oficialii Federației Române de Fotbal.

Declicul a fost reprezentat de faptul că a fost lansată cu ocazia evenimentului notat anterior o linie de produse cu însemnele echipei care a scris istorie la Cupa Mondială din 1994 din Statele Unite ale Americii, iar Federația nu și-a dat acordul ca logo-ul său să fie trecut pe materialele respective decât în anumite condiții, după cum a dezvăluit Gică Popescu, în cele din urmă renunțându-se la această colaborare.

„Generația de Aur” îi acuză pe cei de la FRF că nu le-au pus foștilor mari fotbaliști la dispoziție bilete pentru EURO 2024

Ulterior acestor declarații, fostul căpitan al echipei naționale a României a dus conflictul într-o altă zonă și a explicat că el și coechipierii lui din acea generație fantastică nici măcar nu au primit, ca o dovadă de recunoaștere a meritelor lor în dezvoltarea fotbalului românesc, bilete din partea FRF pentru Campionatul European din vara acestui an, competiție la care, după cum se știe deja foarte bine, naționala pregătită de Edi Iordănescu este calificată.

„Nu avem bilete la EURO. Am făcut o solicitare să vedem dacă primim. E o problemă.

Dacă nu avem bilete, stăm acasă, ne uităm la TV”, a spus Gică Popescu în cadrul unui eveniment public.

Gică Popescu este de părere că această dispută va fi „tranșată” de către suporteri cu ocazia evenimentului de pe Arena Națională

Revenind la problema inițială din această dispută, cea legată de folosirea emblemei FRF pe materialele care vor fi scoase la vânzare în acel magazin oficial deschis de „Generația de Aur”, Gică Popescu a explicat că impasul a fost generat de faptul că Federația nu a fost de acord să își asocieze imaginea cu diferiți sponsori comerciali.

„Am făcut un demers la FRF și au fost de acord să ia legătura cu persoana fizică sau juridică ce organizează evenimentul.

Și-au dat acordul să folosim acea emblemă pe tricourile de joc, dar fără să existe sponsori! Iar fără sponsori nu putem organiza un astfel de eveniment.

Apoi n-au fost de acord cu comercializarea lor!”, a spus Gică Popescu.

Fostul fundaș central a ținut să sublinieze faptul că el și coechipierii lui din acea perioadă au făcut acea emblemă „mare” și, în plus, a apreciat că fanii care vor fi prezenți pe Arena Națională la acel ultim meci al „Generației de Aur” îi vor „taxa” pe oficialii FRF pentru modul în care s-au poziționat față de această chestiune.

Distribuie

Urmărește-ne pe

Ultima oră
Cele mai citite

Articole Similare