OFICIAL! Ligue 1 își schimbă denumirea. Noul sponsor este un gigant fast-food la nivel mondial

Ligue 1, prima ligă de fotbal a Franței, își va schimba din nou denumirea cu începere din sezonul viitor. Este cunoscut faptul că în prezent competiția de elită din Hexagon poartă numele celebrei firme de delivery de la nivel internațional, „Uber Eats”.

De la 1 iulie 2024, se va rămâne oarecum în aceeași paradigmă, întrucât Liga Profesionistă de Fotbal din Franța a semnat un acord cu McDonald’s, gigantul fast-food din Statele Unite ale Americii, răspândit masiv la nivel global, după cum se știe deja foarte bine.

Ligue 1 își schimbă denumirea din sezonul viitor, de la „Uber Eats” la „McDonald’s”

Potrivit RMC Sport, contractul dintre cele două părți va fi valabil pentru trei ani și va presupune o sponsorizare anuală în valoare de 30 de milioane de euro.

„Mulțumită acestei noi înțelegeri, Liga Profesionistă de Fotbal continuă să lucreze la ambiția de a dezvolta brandul Ligue 1 pentru a-l face mai unit decât niciodată. Grație rețelei naționale de 1.560 de restaurante, McDonald’s va face posibil ca Ligue 1 să ajungă mai aproape de fanii din toată țara. Î

n plus, prin prisma dimensiunii internaționale a sponsorului său, Ligue 1 va beneficia de o creștere suplimentară în afara granițelor”, a spus Vincent Labrune, președintele Ligii Franceze de Fotbal, în cadrul unei conferințe de presă la care au participat și reprezentanți ai noului sponsor.

Despre acest parteneriat se vorbește în spațiul public din Franța deja de ceva timp, iar în perioada scursă până în prezent mai mulți fani ai competiției au criticat în mediul virtual această asociere, argumentând că, în viziunea lor, nu este tocmai un lucru foarte bun ca o competiție profesionistă de fotbal să fie sponsorizată de un lanț de restaurante fast-food.

Care ar fi beneficiile acestui parteneriat în viziunea lui Vincent Labrune, președintele Ligii Franceze de Fotbal

În replică, reprezentanții celor două entități implicate în această afacere au ținut să sublinieze că, din contră, colaborarea lor va presupune și această componentă de luptă împotriva stilului de viață sedentar:

„LFP și McDonald’s intenționează să profite de viitoarea lor colaborare pentru a-și susține pe termen lung lupta împotriva unui stil de viață sedentar prin promovarea unor programe ambițioase în ceea ce privește societatea și mediul înconjurător”.

Nu în ultimul rând, se crede că semnarea acestui acord va aduce anumite beneficii când vine vorba despre obținerea unei sume mai mari în schimbul drepturilor TV pentru următoarele sezoane de Ligue 1, în condițiile în care Liga se află în prezent în plin proces de negociere în acest sens.

„Într-o perioadă în care entuziasmul generat de Ligue 1 este mai puternic decât niciodată, fapt dovedit prin recorduri de audiențe pe stadioane, atragerea unui brand internațional precum McDonald’s în casa fotbalului profesionist din Franța constituie un semnal foarte puternic în sensul creșterii atractivității competiției.

Acest acord important marchează unirea a două lumi populare, accesibile și inseparabile pentru mulți suporteri. Alături de McDonald’s, ambiția noastră este să oferim numeroase oportunități pentru fanii și pentru toate persoanele din Franța care sunt obișnuite să frecventeze aceste restaurante”, a mai spus Vincent Labrune, cel care a ținut cu această ocazie să le mulțumească și foștilor parteneri de la „Uber Eats” pentru modul în care a decurs colaborarea cu ei în ultimii ani.

Distribuie

Urmărește-ne pe

Ultima oră
Cele mai citite

Articole Similare