Metode de a slabi rapid, dar sanatos. O poti face chiar in propria casa

Share:

Ai incercat pana acum o multime de diete fantoma, te-ai abtinut de la mancarurile preferate, ai redus portiile…si totusi, nimic, acul cantarului se incapataneaza sa ramana neclintit? In cele ce urmeaza vrem sa te ajutam si sa vedem care sunt cu adevarat metodele care te vor ajuta sa mai dai jos din kilogramele in plus.

 

Cardio pentru a arde calorii. Exercitiile cardio sunt ideale pentru a arde calorii. De altfel, in majoritatea din cazuri, persoanele care practica cardio in mod regulat au drept principala ambitie pierderea in greutate. In termeni de activitati, alegerea este variata: banda de alergat, bicicleta eliptica, inot, sau o sedinta de sport intensiva de acasa. Banda de alergat in propria casa reprezinta una din cele mai bune metode de a slabi rapid si sanatos. Este un aparat fitness eficient pentru a se antrena, pentru a te pastra in forma sau pentru a da jos din kilogramele in plus. Iti permite sa alergi din propria casa si este aparatul fitness cel mai popular din lume. Nu este traumatizant nici pentru articulatii, nici pentru spate si ne permite sa alergam in casa conferindu-ne toate beneficiile alergatului la exterior precum anduranta, evacuarea stresului, intretinerea siluetei si multe altele. Poti afla informatii complete despre alegerea unei benzi de alergat pe acest site. Din punctul meu de vedere, ofera informatii foarte valoroase, pe care nu le gasesti usor in alte locuri.

 

Alege exercitii cardio care sa te faca sa transpiri precum jumping jacks, squats, mountain climber, burpees sau exercitii cu coarda. O sedinta de 45-60 de minute de intensitate moderata sub forma de serii sau circuit training se integreaza perfect in cadrul unui program de slabit.

 

HIIT, o metoda ideala de slabit. HIIT reprezinta o tehnica de antrenament care consta in  repetarea eforturilor scurte si extrem de intense, urmate de scurte perioade de recuperare. Aceasta metoda a facut obiectul mai multor studii stiintifice si si-a demonstrat eficienta in ceea ce priveste slabitul rapid si sanatos. Spre exemplu, putem cita acest studiu care demonstreaza ca HIIT imbunatateste in mod semnificativ compozitia corporala prin intermediul unei diminuari a masei de grasime si o crestere a masei musculare. Protocolul consta in alternarea eforturilor « maxime », de 8 secunde, cu perioade de recuperare de 12 secunde timp de 20 de secunde pe bicicleta. Acest tip de antrenament se poate realiza cu usurinta din propria casa, adaptand activitatea si timpul de efort/recuperare in functie de nivel si de echipament. Spre exemplu, poti alege 6 exercitii cardio si sa le repeti de cinci ori sub forma de circuit training alternand 20 de secunde de efort cu 10 secunde de repaos. In doar 15 secunde vei reusi sa arzi un numar maxim de calorii. Bineinteles, inainte de o sedinta de HIIT, ai nevoie de o incalzire de calitate pentru a reduce riscul de ranire.

 

Bea minim 3,5 de litri de apa pe zi. Din majoritatea povestilor celor care au reusit sa slabeasca nu lipseste un consum de apa ridicat, un lucru crucial pentru a slabi rapid si sanatos. Aportul de apa este extrem de important pentru metabolizarea grasimilor deoarece contribuie la efectuarea tranformarii grasimilor in scopuri energetice. Consumul suficient de apa reprezinta o etapa importanta spre reducerea grasimii corporale. Bea cel putin 3,5 de litri de apa pe zi, mai ales daca esti supraponderal sau locuiesti intr-un climat cald.

 

Lucrarea masei musculare pentru stimularea metabolismului. Nu toti se gandesc ca lucrarea masei musculare reprezinta o tehnica de antrenament eficienta pentru a slabi. In realitate, muschii sunt energivori. Crescand masa musculara, sporim metabolismul de baza. Altfel spus, ardem mai multe calorii pentru un efort identic. Doamnelor, nu va fie teama, nu veti arata ca niste barbati adoptand aceasta metoda. Femeile au un deficit mare de testosteron spre deosebire de barbati. Este principalul motiv pentru care nu ar trebui sa ai nicio teama in privinta cresterii volumului muscular.

 

Drept urmare, nu ar trebui sa eziti sa realizezi in mod regulat sedinte de lucrare a masei musculare. Efectuand serii de 10-20 de repetari vei reusi sa arzi calorii si sa iti sculptezi un corp de vis.

 

Metodele de mai sus reprezinta cu adevarat cateva din cele mai bune metode de a slabi rapid si sanatos. In mod ideal aceste metode ar trebui alternate si sa variezi exercitiile pentru a progresa rapid, pastrandu-ti totodata motivatia. Asociat unui program alimentar adaptat, vei avea toate sansele sa slabesti evitand totodata efectul yo-yo.

Share:

Leave a reply

NEWSLETTER