Sign in / Join

Românii, ultrași de tastatură

440
0
Share:

Un studiu recent comandat de Master Card arată că unu din doi suporteri români postează pe social media în timpul vizionării meciurilor de fotbal televizate. Cercetarea a fost efectuată la nivel european și ea și-a propus să contureze tendințele de comportament ale microbiștilor.

6315831644_f873ffefe9_b

Astfel, românii sunt lideri europeni în ceea ce privește urmărirea pe social media a paginilor de știri cu conținut sportiv. De asemenea, 73% dintre fanii români și-ar dori să beneficieze de Wi-Fi pe stadioane, în timp ce 81% dintre ei cred că fotbaliștii ar trebui să fie prezenți în social media.

Studiul „Social Fanalytics” menționează că Lionel Messi și Barcelona sunt jucătorul, respectiv echipa cel mai des menționate de suporterii români, de la înființarea Ligii Campionilor. „Barcelona este echipa cel mai des menționată în istoria Ligii, pe toate canalele de social media. Chelsea și Arsenal completează podiumul, devansând-o pe Real Madrid, una dintre finalistele actualei ediții. Steaua București s-a clasat pe a 10-a poziție, depășind mai multe cluburi, inclusiv pe Atletico, cealaltă finalistă de la Milano!”, se arată în sondaj.

Facebook (63%) este cel mai popular canal de social media printre suporterii fotbalului, mai ales în rândul celor cu vârste între 45 și 54 ani. Italia este lider la acest capitol, cu 81% dintre microbiști preferând această platformă de socializare, urmată de România (78%) și Portugalia (77%).

Share:

Leave a reply

NEWSLETTER