Sign in / Join

Ce lovitură: Becali, îngenuncheat de Armată!

1152
0
Share:

Tot mai aproape de un război deschis, așa se vede relația dintre Clubul Sportiv al Armatei „Steaua” și gruparea patronată de Gigi Becali.

becali

Pe motiv că s-a folosit ilegal de numele „Steaua”, CSA îi cere latifundiarului despăgubiri de 36 de milioane de euro!

Printr-un comunicat de presă, Armata anunță că este de acord să-i închirieze marca „Steaua” lui Becali, dar pentru un preț pe măsură. De „numai” 3,7 milioane de euro pe an! „Aşa cum a evidenţiat în mai multe rânduri prin comunicate şi informări de presă, Clubul Sportiv al Armatei «Steaua Bucureşti» este obligat de lege, ca titular al mărcii «Steaua Bucureşti» – bun aflat în patrimoniul public -, să facă toate demersurile de punere în valoare a mărcii, inclusiv prin evaluarea brandului. Astfel, până la acest moment, au fost încheiate următoarele proceduri, derulate de evaluatorul independent, competitiv selecţionat:

  • brand-ul «Steaua Bucureşti» a fost evaluat la suma de 57.306.150 euro;
  • taxa de licenţă pentru fotbal a fost stabilită la valoarea de 3.694.220 euro/ an (fără TVA);
  • prejudiciul pentru folosirea mărcii fără acceptul CSA «Steaua Bucureşti» a fost stabilit la valoarea de 36.826.310 euro”.

În continuare, comunicatul CSA Steaua vorbește despre „o serie de activităţi derulate pentru valorificarea mărcii”. În ce constă aceste activități, nimeni nu știe, însă clubul comandantului George Boroi îndeamnă FCSB la „dialog, comunicare şi bunăcredinţă”.

Răspunsul lui Gigi: „Nu dau niciun ban!”

Suntem siguri că Gigi Becali, care a anunțat în nenumărate rânduri că nu este dispus să plătească 1 leu pentru marca Steaua, abia așteaptă să dialogheze cu reprezentanții Armatei. Deja și-a pregătit discursul și argumentele (pe partea economică): „Ei au înregistrat marca în 2014, cum să ceri bani pentru ceva ce ai înregistrat în 2014, să ceri bani din urmă? Ei ar fi trebuit să îmi dea mie bani, pentru că le-am făcut publicitate. Acum trebuie să scoată marca la vânzare, să vedem cine plăteşte, pentru că preţul corect este cât poate cineva să dea, nu cât ceri tu. Nu mai punem la socoteală că plăteşti banii pentru ceva ce nu devine al tău. Normal că nu sunt interesat să plătesc. Ca să pot eu să platesc banii ăştia, trebuie să am profit, dar eu sunt pe pierdere. Trebuie să produc 7-8 milioane de euro ca să pot să dau 4 milioane pe marcă. Apoi, dacă ei vorbesc despre transparenţă, să dea evaluarea. În ce bază au evaluat marca? Asta înseamnă transparenţă. Ei vorbesc de transparenţă, dar nu pun evaluarea, pe ce bază s-a făcut. Arată evaluarea!”.

Share:

Leave a reply

NEWSLETTER